Na het voltooien van je online bestelling krijg je van ons steeds een update als je drukwerk een stapje dichter bij de aflevering komt. Ook laten wij het weten als wij nog op informatie van jou wachten. Hieronder lees je welke verschillende statussen wij hanteren. Van elke update stellen wij je op de hoogte via e-mail, maar je kunt ook altijd inloggen in ‘mijn account’ om de status van je bestelling te raadplegen.
Order aangemaakt
Na voltooien van je order krijg je een bevestigingsmail. Als je aan het einde van je bestelling niet meteen bestanden hebt aangeleverd dan krijgt je order de status: order aangemaakt.
Bestanden gereed voor controle
Zodra je de bestanden bij de order hebt aangeleverd, worden deze ter controle aangeboden bij onze vormgevers. Uit hun controle kunnen de volgende twee statussen volgen:
Bestanden afgekeurd
Je bestand bevat transparantie, onjuiste formaten, onbruikbare kwaliteit etc. onze vormgevers zullen dit met opgaaf van reden aan je terugkoppelen. Je bent in principe zelf verantwoordelijk om de fouten te herstellen. Indien je daar behoefte aan hebt dan kan je ook gebruik maken van onze ontwerp- en opmaakservice om de bestanden aan te laten passen. Houdt er dan rekening mee dat er vertraging op kan treden en dat hier kosten aan verbonden zijn.
Order in druk
Zodra je bestanden zijn goedgekeurd worden ze doorgestuurd naar de wachtrij van onze druksystemen. Vanaf dat moment kunnen we de order niet meer wijzigen of tegenhouden. Dit is ook het moment waarop je factuur wordt verzonden.
Order verzonden
Zodra de drukpers/printer klaar is met je bestelling wordt deze gecontroleerd, gesneden, ingepakt en dezelfde dag nog verzonden via PostNL of DHL. Hiervan krijg je uiteraard de Track&Trace code zodat je de zending kunt volgen. NB: in veel gevallen is de Track&Trace code pas vanaf middernacht zichtbaar.
Betaling mislukt
Indien er in het betalingsproces iets misgaat, door bijvoorbeeld een storing bij je bank of het niet bij de hand hebben van de random-reader, zal de order wel zichtbaar zijn in je ordergeschiedenis maar als mislukt worden bestempeld. Je kan deze order dan eenvoudig opnieuw bestellen door in de ordergeschiedenis op ‘herhalen’ te klikken. Je krijgt dan exact hetzelfde product nogmaals in de winkelwagen en je hoeft alleen je bestanden opnieuw aan te leveren.